Realitatea este că suntem atașați la telefoanele noastre mobile. Drept urmare, a vinde accesorii pentru acestea online, este o idee de afaceri strălucită. Gândește-te la dimensiunea pieței pentru aceste articole și mai ales, la dinamica ei. Apar telefoane noi în fiecare lună!
Așadar, dacă ai un magazin online de accesorii pentru telefon, este important să ai și o bună strategie de marketing ce include social media, SEO, reclame plătite și multe altele.
În acest articol îți vom oferi câteva ponturi pentru a-ți îmbunătăți strategia de marketing și a-ți mări cota de piață.
Crează site web extraordinar
Un site extraordinar înseamnă o afacere extraordinară. Oamenii își formează o imagine despre afacerea ta doar uitându-se la pagina principală. Prin urmare, este vital să te concentrezi asupra aspectului și funcționalității site-ul tău web. Design-ul, caracteristicile și funcționalitatea pentru vizitator ar trebui să fie considerente speciale. Site-ul web este cartea ta de vizită și va determina în mare măsură dacă un vizitator devine client și te recomandă prietenilor sau dacă pleacă și uită de tine. Așadar, acordă o atenție specială site-ul web.
SEO
Odată ce ai investit într-un site web atractiv, e timpul să-l faci cunoscut.
Un bun SEO te va ajuta să apari printre primele rezultate atunci când cineva caută pe Google “husă pentru telefon” sau “folie de protecție”.
SEO te ajută să atragi clienți, ducând la o rată de conversie mai mare, creșterea credibilității și a gradului de cunoaștere al brandului. Este, de asemenea, sursa principală de clienți potențiali și un ROI global excelent. SEO este o strategie care este utilizată din ce în ce mai mult.
Postările pe blog și descrierea produselor folosind cuvinte cheie relevante te vor ajuta în acest sens.
Fii activ pe social media
Pentru a crește constant numărul de clienți și a spori încrederea acestora în afacerea ta, este important să fii prezent pe rețelele de socializare și să ai o constanță în postări. Magazinul tău online de accesorii pentru telefon se poate extinde la o viteză uimitoare odată ce acorzi importanță acestui sfat de marketing. Continuă să postezi conținut interesant care îi ține pe oameni dornici de următoarea postare.
Fă-te cunoscut
Reclame pe Facebook. Dacă vizezi un anumit public cu design-urile tale, reclamele pe Facebook te pot ajuta să ajungi la persoanele care se potrivesc unui anumit profil.
Instagram. Instagram este o platformă extrem de vizuală, perfectă pentru a-ți arăta produsele și ai de asemenea opțiunea de reclame cu plată.
Influenceri. Parteneriatul cu micro-vedete, YouTube-ri sau persoane cu un număr mare de urmăritori pe Instagram îți permite să profiți de influența lor pentru a-ți prezenta husele de telefon în fața mai multor persoane.
Motiveză-ți clienții să lase recenzii
A întreba clienții despre serviciile tale este extrem de important nu doar pentru a obține recenzii, ci și pentru a umple lacunele din afacerea ta. Întrebări simple precum „Cum ați găsit serviciile noastre?”, „Aveți o sugestie scurtă pe care ați dori să ne-o oferiți?” pot fi adresate pe loc. Invită-ți clienții să-și împărtășească părerea despre magazinul tău pe platforme precum Facebook și Google.
Trimite e-mailuri cu design adaptat pentru telefoanele mobile
Marketingul prin e-mail nu este o poveste a trecutului, este folosit în mod activ de antreprenori pentru a-și promova afacerile. Acum, conceptul de e-mailuri adaptate pentru dispozitivele mobile a obținut de asemenea teren, spre deosebire de vremurile anterioare când era considerat o opțiune. Pentru a construi un e-mail eficient în scop de marketing:
Păstrează linia subiectului la obiect
Descrie ofertele și numele brandului cu bold
Alege un design simplu pentru fundalul de e-mail
Oferă linkuri către de site-ul tău web sau paginile de socializare
Oferă conținut de calitate
Conținutul variază în funcție de platforma unde este postat. Instagram este predominat o platfomă vizuală, iar facebook poate fi mai informativă. Crează un conținut creativ care oferă valoare urmăritorilor tăi dacă vrei ca aceștia să-ți distribuie postările și să te facă cunoscut și către prietenii acestora.
Având în vedere că ești prezent pe piața în continuă mișcare a telefoanelor mobile, un exemplu de conținut interesat pot fi știrile din industrie, funcționalitățile noului Samsung sau Cu ce se deosebește iPhone 13 de iPhone 12.
Crează video-uri
Video-urile căștigă tot mai mult în popularitate și foarte mulți oameni preferă să urmărească un video decât să citească un text lung. Crează video-uri în care arăți produsele din magazinul tău online și în care explici cum se folosește, cum se întreține și așa mai departe. Cu un astfel de video aduci publicul țintă mai aproape de tine și crești încrederea în produsele tale.
Gestionarea unui magazin online de accesorii pentru telefon nu este tocmai ușoară având în vedere competiția. Dar, folosind strategiile menționate mai sus, îți poți crește vânzările și îți poți îmbunătăți conversia. Odată ce știi cum gândește publicul, îți poți personaliza strategia pentru a fi mai eficient. Iar dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul online, la NION avem un pachet special creat pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu un expert și află ce putem face pentru tine!
Comments