top of page
Caută

Promovare online pentru pensiunea ta de la munte




Adevărata muncă pentru o pensiune vine după ce este gata să primească oaspeții.

În trecut, o pensiune de la munte putea supraviețui fără a depune eforturi în marketing. Existau puține cazări într-o anumită regiune și, prin urmare, puțină concurență.


Lucrurile s-au schimbat însă iar marketingul a devenit o necesitate.


Există însă și oportunități. În primul rând, mai mulți oameni călătoresc din alte părți ale lumii, iar România a reprezentat un punct de interes pentru turiștii străini în ultimii ani. Asta înseamnă că piața a crescut.


În al doilea rând, trăim în era digitală. Internetul a schimbat modul în care comunicăm și împărtășim informații. A facilitat comunicarea ideilor și schimbul de informații cu oameni din întreaga lume. Prin urmare, avem mai multe oportunități de marketing pentru pensiuni.


Înainte de a explora modalitățile prin care îți poți promova pensiunea online, există câțiva factori pe care să îi ai în vedere.


Ia în considerare ce are pensiunea ta și alte pensiuni nu au. Ce atrage clienții în zonă? Ce poți folosi pentru a-i atrage pe ceilalți în zonă? De exemplu, dacă pensiunea ta se află lângă o rezervație montană pitorească, ar trebui să incluzi pachete pentru drumeții prin traseele montane pentru a atrage clienți.


Încearcă să mergi în pantofii călătorilor din regiune. Ce i-ar atrage? Trebuie să faci un pas suplimentar pentru a te menține în fața concurenței.


Ce nevoi au clienții tăi în timp ce călătoresc în zonă? Ar trebui să te străduiești să îndeplinești aceste nevoi.


De asemenea, e important să ai în vedere tipul de clienți pe care vrei să-i atragi. Strategia ta de marketing ar trebui să ia în considerare tipul preferat de clienți.


După ce îți cunoști punctele forte de vânzare și îți înțelegi clientela, poți începe să iei în considerare diferite metode de publicitate. Mai jos sunt câteva dintre cele mai eficiente modalități de a transmite mesajul despre pensiune la cât mai mulți oameni posibil.


1. Propriul site web


Site-urile web devin o parte esențială a oricărei afaceri, iar pensiunile nu sunt o excepție. Mulți consumatori folosesc internetul pentru a căuta informații.


Există multe avantaje în a avea propriul site web, spre deosebire de a depinde de listările online:


  • Poți partaja mai multe informații despre pensiunea ta pe site-ul web. Oamenilor le place să obțină cât mai multe informații despre loc înainte de a face rezervări. Poți afișa imagini și experiențe ale foștilor oaspeți. Poți oferi clienților potențiali un gust al pensiunii tale și îi poți convinge să încerce


  • Dacă ai un site web pentru pensiunea ta, acesta o face mai credibilă. Mulți oameni sunt mai dispuși să creadă într-o unitate de cazare care a luat timp pentru a crea și întreține un site web decât una care nu


  • Poți ajunge la oameni de pe tot globul. Site-urile web sunt nelimitate în potențialul lor de a ajunge la publicul din întreaga lume


Asigură-te că incluzi posibilitatea de a verifica disponibilitatea camerei online de pe site-ul web. Permite clienților potențiali să rezerve și să efectueze plăți online. Mulți oameni apreciază comoditatea tranzacțiilor online.


2. Site-uri de turism


Unul dintre cele mai mari lucruri despre marketingul online de astăzi este că există site-uri web care pot face marketingul pentru tine. Site-urile de călătorie prezintă locuri în care oamenii pot sta și îți oferă posibilitatea de a-ți promova pensiunea.


3. Publicitate Pay Per Click


Google AdWords este unul dintre cele mai eficiente moduri de a face publicitate online atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru cele mari. Trebuie pur și simplu să identifici cele mai relevante cuvinte cheie și să cumperi anunțuri în jurul acelor cuvinte cheie, astfel încât anunțurile tale despre pensiune să apară pe paginile relevante cu rezultatele căutării.


Plătești numai atunci când cineva face clic pe unul dintre anunțurile tale. Partea bună cu Pay Per Click și Google AdWords este că majoritatea persoanelor care îți văd anunțurile sunt interesate de ce ai de oferit. Prin urmare, o mulțime de clicuri se vor încheia cu o rezervare.


4. Recenzii ale clienților


Ori de câte ori oamenii doresc să cumpere sau să investească în ceva, de obicei îi caută pe alții care au mai făcut-o înainte pentru a afla cum a fost experiența lor. Nimic diferit în ceea ce privește cazările. Oamenilor le place să audă despre experiențele altor oaspeți înainte de a putea lua o decizie.


Încurajază oaspeții să scrie recenzii despre pensiunea ta. Recenziile de pe site-uri web, cum ar fi Trip Advisor, îți pot face o imagine bună în online.


5. Social media


Dacă nu ai investit încă în marketingul pe rețelele sociale, ar trebui să faci acest lucru imediat ce ai terminat de citit acest articol. Rețelele sociale s-au dovedit a fi o forță dominantă în lumea marketingului online. Mulți consumatori își petrec majoritatea timpului online pe platformele de socializare. Dacă dorești să accesezi această piață, trebuie să fii prezent pe aceleași platforme.


Crează profiluri pentru pensiune pe platformele de socializare precum Facebook, Pinterest și Instagram. Actualizează profilul cu informații de care potențialii clienți ar putea fi interesați. Poți face publicitate la pachete speciale, reduceri și alte oferte pe care le ai în diferite perioade ale anului.


6. Optimizare SEO


SEO este un element extrem de important pentru orice afacere. De fapt, optimizarea motoarelor de căutare sau SEO este mai importantă ca niciodată pentru unitățile de cazare. Un site web bine optimizat este ușor de accesat și de citit de către motoarele de căutare și, prin urmare, este ușor de găsit de către un potențial oaspete. Pur și simplu: potențialul pensiunii tale este semnificativ limitat, fără un SEO potrivit.


Pentru pensiuni, SEO local este primordial. Ideea este de a utiliza cuvinte cheie bazate pe locație și fraze de cuvinte cheie pentru a capta trafic de la cei care caută un sejur în apropierea ta.


O modalitate excelentă de a începe acest lucru este un simplu exercițiu de căutare. Imaginează-ți că ești un potențial oaspete care caută o proprietate ca a ta. Apoi mergi pe Google. Ce vei căuta? Când cauți acele cuvinte cheie, ce rezultate apar? Îți vezi concurenții?


Cu un SEO făcut cum trebuie te vei afla printre primele rezultate ale căutării potențialilor clienții, iar rata ca ei să facă o rezervare la pensiunea ta crește exponențial.


7. E-mail și reduceri exclusive


Lista de e-mail, inclusiv oaspeții potențiali, precum și oaspeții actuali și anteriori, sunt un instrument incredibil de valoros pentru comunicarea ta de marketing. Spre deosebire de adepții de pe rețelele de socializare, ai întotdeauna acces la lista de e-mail și poți comunica cu cei de pe ea oricând dorești. Aceasta înseamnă că poți crea experiențe extraordinare care să ofere valoare potențialilor oaspeți chiar înainte ca aceștia să decidă să facă o rezervare.


De exemplu, poți solicita adresele de e-mail ale vizitatorilor și luna / ziua în care intenționează să rămână într-un formular sau o fereastră pop-up pe site-ul web la prima lor vizită, astfel încât să ai cele mai mari șanse de a obține datele lor de contact.


Asigură-te că oferi valoare în schimbul acelei adrese de e-mail. Le poți oferi o reducere, informații despre evenimentele locale pentru luna pe care intenționează să o viziteze.

Astfel, le poți oferi potențialilor oaspeți o experiență personalizată.


După ce ai adresa de e-mail a unui potențial client, îi poți trimite meniul de mic dejun unde evidențiezi produsele sezoniere pe care le folosești în timpul șederii acestuia.


Poți trimite de asemenea hărți și informații despre atracțiile locale. Și în fiecare e-mail, încearcă să te gândești la valoarea pe care o oferi oaspeților și dacă răspunzi la toate întrebările acestora. Chiar dacă oaspetele nu ajunge în final la tine, va avea toate informațiile de care are nevoie pentru a lua în considerare pensiunea ta pentru un sejur viitor.


8. Investește în fotografii și video de înaltă calitate


Precum și vorba, o poză face cât o mie de cuvinte.

Oferă-le potențialilor oaspeți imagini calitative ale pensiunii tale și poate chiar un tur virtual.


Crează-le experiența de a fi deja acolo și vei fi mai aproape de o nouă rezevare.


Pentru un impact maxim, gândește-te dincolo de fotografiile profesionale pe care le oferi și crează modalități prin care oaspeții își pot împărtăși propriile imagini. Potrivit cercetărilor efectuate de Amp Agency, 84% dintre millennials și 73% dintre non-millennials pot planifica o călătorie pe baza fotografiilor altcuiva din vacanță.


Ai nevoie de ajutor cu promovarea pensiunii tale? La NION avem un pachet special pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu unul dintre experții noștri și află cum te putem ajuta să-ți crești numărul de vizitatori.





Comments


bottom of page