top of page
Caută

Marketing online pentru firme de construcții




O strategie de marketing impecabilă îți poate face afacerea din domeniul construcțiilor să prospere în mod eficient and rapid.


Multe companii din branșă nu au o strategie și se mulțumesc doar cu lucruri de bază, cum ar fi crearea unui site web și a unei pagini de Facebook. Acestea sunt firmele care au un decalaj față de concurență. În lumea de astăzi, unde să fii activ digital este o necesitate, e nevoie de o strategie bine pusă la punct și cu o direcție clară.


În acest articol vom explora câteva lucruri pe care le poți face pentru a îmbunătăți strategia de marketing a firmei tale de construcții.



1. Crează un site bine conceput și informativ


Pentru mulți clienți potențiali, site-ul este prima lor impresie despre tine. Asigură-te că atragi vizitatorii prin crearea unui site care este atât informativ, cât și plăcut vizual.


Unul dintre cele mai importante lucruri de luat în considerare la crearea unui site web este designul receptiv.


Aceasta înseamnă crearea site-ului într-un mod care îi permite să se adapteze și să funcționeze cu succes pe toate dispozitivele. Indiferent dacă oamenii îți vizitează site-ul de pe laptop, smartphone sau tabletă, este important să obțină informațiile de care au nevoie într-un mod rapid și simplu.


Pe lângă faptul că este pur și simplu o necesitate, acest lucru va îmbunătăți și șansele site-ului tău de a se clasa bine pe Google.


Și dacă tot am adus vorba de Google, ar trebui să iei în considerare și optimizarea motorului de căutare sau SEO pentru site-ul tău. Dacă faci lucruri precum includerea cuvintelor cheie relevante în etichetele de titlu și antet precum și crearea unui text relevant și bine strucutrat, va crește vizibilitatea site-ului tău pe Google.



2. E-mail marketing prin newsletter


Multe companii cred că newsletterele sunt învechite, însă nimic nu poate fi mai fals. E-mailurile trimise către abonați au o rată de succes mare, sporesc încrederea potențialilor clienți, mențin vizibilitatea firmei de construcții în fața persoanelor interesate și, într-un final, ajută la creșterea vânzărilor.


Colectează e-mailuri pe site-ul tău, crează o bază de date cu cititori și începe să trimiți periodic un e-mail ca parte a strategiei tale de marketing pentru firma de construcții.


Subiectele pe care le poți aborda pot fi aproape orice – poți comunica clienților ce proiect dezvoltă firma ta, poți împărtăși idei pentru proiecte noi sau poți arăta imagini înainte și după cele mai recente soluții. E-mailuri ca acestea pot fi o modalitate bună de a rămâne în contact cu persoanele interesate să angajeze companii de construcții.



3. Crează un blog


Marketingul de conținut este una dintre cele mai bune idei de marketing pentru o firmă de construcții, deoarece:


  • Atrage clienți

  • Oferă valoare pe termen lung, deoarece continuă să aducă trafic în timp

  • Sprijină alte elemente din strategia de marketing cum ar fi SEO și social media


Blogul firmei tale de construcții poate servi drept centru pentru articole informative care atrag potențialii clienți în etapele incipiente ale cercetării companiilor de construcții. Dacă decizi să creezi un blog, nu uita să optimizezi postările pentru căutare.


Publicând în mod regulat articole pe blog vei obține valoare pe termen lung, atrăgând trafic în mod organic.



4. Folosește Google Analytics


Google Analytics este cel mai mare instrument de care ai nevoie pentru a supraviețui pe internet. Instrumentul îți spune totul despre site-ul tău, reclamele PPC și prezența pe motoarele de căutare. Folosind acest instrument unic poți afla de unde provine traficul tău web și clicurile pe reclame, unde te clasezi în rezultatele motoarelor de căutare, poți verifica concurenții și poți genera cuvinte cheie pentru marketingul tău digital. Odată ce începi să folosești acest instrument, vei înțelege secretele utilizării Google Analytics și cât de vastă este utilitatea.


Există doar câteva funcții pe care trebuie să le folosești. Cu cât le folosești pe acestea la maximum, cu atât te poți aștepta la rezultate mai bune de la motoarele de căutare.



5. Investește in reclame Pay-Per-Click (PPC)


Publicitatea PPC este o modalitate excelentă de a genera trafic, conversii și vânzări. Spre deosebire de optimizarea motoarelor de căutare, publicitatea PPC îți permite să vizezi cu precizie publicul ideal. Și nu doar atât, reclamele PPC apar primele pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare.


Așadar, plasează reclame concepute strategic pentru compania ta de construcții pe motoarele de căutare. Începe cu crearea unui text remarcabil care poate fi ușor de vizualizat și pe smartphone-uri. Folosind Google AdWords, poți obține setul corect de cuvinte cheie cu cele mai bune performanțe pentru reclamele tale. Folosește aceste cuvinte cheie, inclusiv cuvinte cheie cu “coadă lungă”, în textele și conținutul reclamelor, astfel încât acestea să fie expuse cât mai multor persoane.


Firmele de construcții care pot crea o strategie PPC eficientă pentru căutările mobile vor capta majoritatea clicurilor. O modalitate excelentă de a crea reclame remarcabile este să profiți de extensiile la reclame. Utilizarea extensiilor la reclamă crește rata de clic cu 30-100%, astfel încât adăugarea sau optimizarea extensiilor poate îmbunătăți dramatic eficiența campaniilor PPC.



Când vine vorba de crearea strategiilor și de a avea succes în marketingul digital pentru companiile de construcții, trebuie să faci destul de multe. Aceste sfaturi, nu sunt altceva decât vârful iceberg-ului. Însă dacă vor fi implementate, cu siguranță vor face o diferență în profitabilitatea firmei tale.


Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem o echipă de experți pregătiți să fie alături de tine și, un pachet special creat pentru tipul tău de activitate. Programează o sesiune gratuită cu un reprezentant și află ce putem face pentru tine!

Comments


bottom of page