Gary C. Halbert a fost un cunoscut marketer și copywriter.
Înainte de Halbert, marketingul direct era „un magazin închis”, potrivit lui Ken McCarthy. Din cauza lipsei de informații și sfaturi în domeniu, Gary a ales să experimenteze marketingul direct pentru a dezvolta un set de strategii de succes.
În septembrie 1986, a început să publice un buletin informativ intitulat „Scrisoarea lui Gary Halbert”. El a oferit un abonament anual la newsletter pentru 195 $ și un abonament pe viață pentru 2.855 $.
La scurt timp după ce a venit cu acest buletin informativ, Halbert a captivat cititorii din peste 50 de țări cu materialul din acesta. El a scris că aproape toți abonații săi au achiziționat un abonament pe viață.
Cititorii buletinului i-au trimis scrisori de recunoștință lui Halbert, scriind că buletinul îi ajutase să câștige milioane și uneori zeci de milioane de dolari. În plus, mulți și-au îmbunătățit sănătatea și chiar viața.
Materialele buletinului informativ sunt acum disponibile gratuit pe thegaryhalbertletter.com.
Comentários