top of page
Caută

Cum promovezi online un magazin de jucării




Vânzarea jucăriilor poate fi ușoară dacă ai strategia de marketing potrivită.


Nu există nimeni în această lume care să nu se bucure de râsul și jocul copilului său. Copiii însă, nu sunt singurii cărora le place să se joace cu jucării. Adulții, precum colecționarii sau părinții, reprezintă o mare parte din clienții magazinelor de jucării.


Cu toate acestea, dacă nu ești un retailer important, va trebui să depui eforturi în strategia de marketing dacă dorești să menții un flux constant de clienți noi și recurenți.


În acest articol vom explora elemente pe care le poți include în strategia ta de marketing pentru a-ți crește vânzările și a aduce mai multe zâmbete!


Crează un magazin online


Dacă nu ai deja un magazin online, acesta este primul lucru pe care ar trebui să îl faci.


Poți folosi platforme precum Shopify în această privință. Colecția lor extinsă de șabloane de site-uri web cu aspect profesional și un set cuprinzător de caracteristici, facilitează crearea cu ușurință a unui magazin online frumos în câteva minute.

Funcțiile de top ale Shopify includ instrumente SEO de înaltă calitate, prezentări de imagini, mai multe monede și limbi. În plus, Shopify se integrează cu Instagram.


Alte platforme pe care le poți folosi pentru magazinul online sunt:


  • Big Commerce este cel mai bun pentru afacerile mici sau mijlocii care doresc mult mai mult de la magazinul lor de comerț electronic. Este mai puternic decât Shopify și mai scump.

  • Woocommerce este pluginul pentru comerțul electronic WordPress, perfect pentru firmele care au deja un site web pe WordPress și doresc să creeze o prezență în comerțul electronic la un buget restrâns.

  • Magento

  • Wix și Squarespace oferă opțiunea drag-and-drop și sunt preferate de startup-uri și antreprenori care fac comerț electronic de bază și nu au nevoie de un web designer dedicat.


Rulează campanii de marketing pe mai multe canale


Odată ce magazinul online este în funcțiune și profilurile pe rețelele de socializare sunt configurate, va trebui să depui un efort de marketing persistent pentru a atrage vizitatori. Cercetarea de marketing îți va spune care sunt cele mai bune canale pentru a ajunge la publicul tău țintă.


Direcționează-ți publicul de pe rețelele sociale către site-ul web


Scopul final al marketingului pe rețelele sociale este de a atrage publicul de pe platforma de socializare pe site-ul web. Doar realizarea de videoclipuri interesante nu va determina publicul să facă clic pe linkul către site-ul tău. Reclama ar trebui să includă un aspect care să convingă publicul să acționeze și să facă clic.


Odată ce publicul tău a părasit platfoma de socializare și a intrat pe site, va trebui să creezi pagina într-un mod care să facă clientul să acționeze și să facă o achiziție. Aceasta include formatul site-ului, conținutul de pe pagina produsului și multe altele. Pentru a-ti crește credibilitatea poți publica și recenziile foștilor clienți.



Marketing de conținut pentru jucării și jocuri


Crează o strategie de marketing de conținut care subliniază ce tip de conținut trebuie distribuit, pe ce canale și cât de des. Pune-te în pielea clienților tăi și află care sunt probleme lor când vine vorba de jucării, ce îi preocupă, care sunt interesele, opiniile și obiceiurile pe care le au în social media. Folosind aceste informații, poți decide temele și subiectele conținutului, precum și cele mai bune canale pentru a le trimite publicului tău.


Este crucial să știi cine sunt clienții tăi. Deși copiii pot părea ținte bune pentru reclame și conținut, ia în considerare adăugarea de părinți pe radar, deoarece ei au puterea de cumpărare.


YouTube


Dacă vei căuta „jucării” pe YouTube, vei observa că majoritatea canalelor legate de jucării au vizualizări de milioane sau zeci de milioane. Trăim într-o epocă în care chiar și copiii mici au acces la smartphone-uri și tablete. YouTube este destinația lor principală, iar videoclipurile cu jucării sunt conținutul lor preferat. Deci, orice afacere care comercializează jucării online trebuie să fie pe YouTube.


Următorul videoclip Zhu Zhu Pets nu a costat mult să se producă și are peste 16 milioane de vizionări:




Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)


Magazinul tău online de jucării arată minunat, dar nu are rost dacă nimeni nu îl vizitează vreodată. Optimizarea motorului de căutare face ca magazinul tău să apară printre rezultatele de căutare de top atunci când oamenii caută pe Google tipul de jucării pe care le vinzi.


Intrarea pe prima pagină a Google poate trimite un flux continuu de vizitatori către magazinul tău. Cu pagini de vânzare cu design optimizat pentru conversie, mulți dintre vizitatori vor deveni clienți.


Publicitate Pay per Click (PPC)


Jucăriile sunt o categorie dificilă, astfel încât este posibil ca magazinul tău de comerț electronic să nu poată apărea pe prima pagină Google pentru multe interogări de căutare, indiferent de cât de bun este SEO. Publicitatea pay-per-click a Google sau PPC este o comandă rapidă către pozițiile organice de top.


Anunțurile plătite pe Google nu te costă nimic până când un potențial client nu face clic pe anunț. PPC este cea mai bună modalitate de a începe vânzările și o strategie pe care nici un comerciant de jucării nu își poate permite să o rateze.



Dacă ai nevoie de ajutor cu promovarea magazinului tău de jucării, echipa NION are un pachet special pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu unul dintre specialiștii noștri și află ce putem face pentru tine.

Yorumlar


bottom of page