Content intelligence (Inteligența conținutului)
O tehnică care folosește software și inteligență artificială pentru a măsura impactul conținutului și a genera informații despre strategia de conținut.
Inteligența conținutului este o tehnică care folosește software și inteligență artificială pentru a măsura impactul conținutului și a genera informații despre strategia de conținut.
De ce este importantă inteligența de conținut
Marketingul de conținut a devenit unul dintre principalele moduri prin care specialiștii în marketing încearcă să ajungă la clienți online și la clienți potențiali. Estimările exacte sunt greu de realizat, dar prin unele măsuri sunt create zilnic sute de milioane de conținut.
Atunci când se ține cont de toate tipurile diferite de conținut care sunt create de la postări de blog și cărți albe, până la fotografii, videoclipuri și postări în rețelele sociale, cantitatea de conținut realizată de specialiștii în marketing este cu adevărat gigantică.
Având în vedere scara vastă a conținutului creat, devine din ce în ce mai dificil să obțineți o măsură completă a impactului pe care îl are conținutul, care este locul în care inteligența conținutului intră în joc. Măsurarea impactului conținutului creat la scară de masă este în mare măsură ajutată de analiza datelor mari pe care inteligenta artificială și sistemele de învățare automată le pot oferi.
Platformele de informații de conținut ajută marketerii de conținut să înțeleagă mai bine impactul pe care îl are conținutul lor, oferind raportări în timp real despre performanța conținutului lor, precum și informații utile pentru crearea de conținut eficient care obține rezultate.
Avantajele software-ului de conținut inteligent
Platformele software de conținut inteligent oferă o serie de avantaje comune:
Valori și raportare - Software-ul de informații de conținut folosește analiza datelor mari pentru a analiza tot conținutul creat, adesea în timp real, și poate oferi specialiștilor în marketing date utile, cum ar fi cel mai bun conținut creat, acoperirea conținutului, și impactul, ajutând specialiștii în marketing de conținut să ia decizii mai bune cu privire la ce conținut să se concentreze.
Analiza conținutului - Platformele de inteligență a conținutului pot, de asemenea, să analizeze conținuturi individuale prin procesarea limbajului natural și să identifice caracteristici precum stilul și tonul vocii, precum și să facă recomandări pentru creatorii de conținut pe SEO și alte îmbunătățiri care pot fi aduse conținutului . Deoarece aceste recomandări se bazează pe date, ajută la eliminarea unor presupuneri din procesul de creare a conținutului.
Automatizare - Unele platforme de informații de conținut ajută specialiștii în marketing să automatizeze aspecte ale procesului de creare și promovare a conținutului, folosind inteligență artificială și algoritmi pentru a analiza un conținut și a executa automat deciziile.
Managementul conținutului - Deoarece inteligența conținutului necesită o cantitate mare de date pentru a funcționa, necesită o integrare profundă cu CMS. Unele sisteme pot funcționa doar conectându-se la instrumente de analiză, cum ar fi Google Analytics, dar altele necesită o integrare mai profundă cu sistemul de gestionare a conținutului în care trăiește conținutul. Multe sisteme de conținut inteligent oferă, de asemenea, funcționalitate CMS.
Instrumente de conținut inteligent
Software-ul de informații de conținut este un spațiu în creștere rapidă și există o varietate de instrumente acolo. Următoarea este o prezentare generală a unora dintre cele mai populare instrumente:
Buzzsumo - Buzzsumo îi ajută pe specialiștii în marketing să identifice tendințe și conținut popular de pe web în jurul unui subiect prin căutare de cuvinte cheie, ajutând creatorii de conținut să reproducă conținut de succes care are deja performanțe bune pentru alte companii.
Optimizely - Optimizely este un popular sistem de gestionare a conținutului pentru întreprinderi, care încorporează funcționalități de conținut inteligent, care oferă recomandări în timp real pentru îmbunătățirea conținutului conduse de AI, chiar în cadrul CMS în sine.
SpyFu - SpyFu este un instrument de inteligență a conținutului axat pe marketingul motoarelor de căutare. SpyFu permite specialiștilor în marketing să „spioneze” concurenții lor și să identifice cuvintele cheie pentru care licită în Google Ads și alte platforme publicitare, precum și conținutul care este promovat prin intermediul acestor platforme.
Contently - Contently este un instrument axat pe analiza conținutului. Unele dintre punctele de date care îi ajută în mod constant pe marketeri să măsoare sunt timpul de atenție, vizitatorii care revin și acoperirea socială a conținutului.
TrackMaven - TrackMaven este un instrument de conținut care se concentrează pe analiza concurenților. Folosind TrackMaven, specialiștii în marketing pot compara performanța conținutului lor față de concurenții din peste 15 canale diferite, pentru a ajuta la identificarea locului în care funcționează strategia de marketing a conținutului și a locului în care acesta nu este suficient.
Curata - Curarea conținutului devine din ce în ce mai valoroasă ca și crearea de conținut, având în vedere volumele de conținut create zilnic. Curata este un instrument care ajută la descoperirea și curățarea conținutului și ajută companiile să își intensifice eforturile de marketing al conținutului.
NewsCred - NewsCred este un instrument care poate fi utilizat pentru întreaga călătorie de creare a conținutului și, de asemenea, ajută la identificarea căilor de promovare a conținutului și, adesea, a trecut cu vederea piesa din puzzle-ul de marketing al conținutului. NewsCred poate ajuta specialiștii în marketing să identifice influențatori în nișa lor și să recomande canalele ideale pentru promovarea conținutului.